Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hi Qasims,We are going to look at this further so you can see the right status onStatus för dina tipsand get the right discount on your invoices. We will conact you via e-mail.Have a nice day!/ My
Tack Lisa...grym länk du hade där. Försökte att hitta precis detta men misslyckades tyvärr.
Hej Pacsac!Fick du något felmeddelande vid inloggningen? Tog det långt tid att logga in till www.vismaspcs.seeller vidare när du klickar på Mina tjänster och in till eEkonomi?/Nellie
Hej BengtJansson,Precis som Ytterhogdal kan du stänga av mejlnotiser från forumet om du trycker på ditt forumnamn längst upp till höger i forumet - Profil - Mejlnotis i vänstra rutan med din bild och namn. Här kan du göra de ändringar du vill för dina mejlnotiser från forumet. Om du syftar på mejlnotiser från själva programmet eEkonomi kan du i Mina tjänster trycka på företagsnamnet uppe till höger - Användarprofiloch avmarkera de rutor som du inte vill ha ett mejlmeddelande om under rubriken Meddelanden. Om det är andra mejl från Visma som du tänker på finns det oftast en text längst ner i mejlet där du kan avprenumerera.Återkom om du har fler funderingar!/Fanny
Ja du kan lägga in de ackumulerade avskrivningarna konto 1229 kredit och 7832 debet på samma sätt och med samma datum som alla andra siffror du matat in i det nya programmet vid uppstart.Nej du behöver inte vända alla avskrivningar som Visma har gjort, du kan nöja dig med att se vilket bokfört restvärde inventarierna har nu och jänföra det med det värde du tycker är rimligt nu.Mikael
Awesome