Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Pacsac!Det finns säkerligen en liknande funktion i övriga webbläsare. Återkom gärna med vilken du använder dig utav så ska vi kika närmre på det.Om ni är fler användare som är ute efter samma funktion men arbetar i annan webbläsare så är ni välkomna att svara här i tråden vilken webbläsare ni använder så kikar vi vidare på hur ni löser det i just er webbläsare./Lovisa
Jag arbetar visserligen i VA 2000, men jag har skapat en konteringsmall för leverantörsfakturor som kickar in när jag registrerar leverantörsfakturan från tjänstepensionsföretaget. Den lägger med automatik upp denna kontering från föregående talareoch det man behöver kontrollera är att det inte är något annat som debiteras än pension; då får man ändra siffrorna. Det här gör, att i slutet av året bör det stämma, men naturligtvis måste man kontrollera det hela ändå. I och med att det i vanliga fall är en transaktion man gör en gång om året, är det lätt att glömma den om man har mycket omkring sig, men här får man en blänkare om att skatten skall upp.Lycka till, Lena
Hej!Så man låter beloppet på konto 4000 ligga kvar orört som rör själva inköpet?Jag antar att man måste ha ett underlag som redovisar antalet av respektive produkt man har i sitt varulager. En inventering med andra ord?Må fantastiskt gott!~Andreas
Tack för snabb hjälp, hade helt missat att dom redan fanns i kontoplanen.Vad enkelt det blev. 😄
Awesome