Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Eija!Det första du gör är att lägga upp kunden i Advisor. Därefter går du till fliken Uppdrag och lägger till uppdraget Redovisning för kunden i fråga. När detta är gjort klickar du in dig på fliken Samarbeten och väljer på eEkonomi att Aktivera tjänst. I den guide som öppnas upp tar du ställning till om kunden ska ha egen tillgång till tjänsten eller ej. När detta är gjort brukar det ta några minuter innan det slår igenom. Du ser inne på kunden, första fliken och nere till höger när du kan starta upp bokföringen, (eEkonomi) för kunden, se nedan bild:
Hej!Balansräkningen du ser i tråden du hänsvisar till är från Visma Bokslut. Du kan dock få ut en liknande balansräkning i Visma eEkonomi. Men först måste årsbokslutet färdigställas och därefter låser du räkenskapsåret under Inställningar - Räkenskapsår och IB. Därefter får du en "riktig" balansräkning under Bokföring - Utskrifter för det aktuella året.
Hej!Precis som du skriver så visar behandlingshistoriken de förändringar som är gjorda och vilket datum de är gjorda.Är det en sammanfattning av bokföringen du vill få ut så rekommenderar jag nog att du skriver ut Huvudboken eller Verifikationslistan där du får ut vad som är bokfört per bokföringsår./Anna
Hej igen! Jag hittade svaret själv, hur jag aktiverar ett inaktivt konto! Lycka!!!
Om bokföringen blivit fel kan du korrigera den felaktiga verifikationen enligt följande instruktion;
Awesome