Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag gör så, tack för hjälpen.
HejDu kan absolut lägga in det som en del i inköpspriset./Joachim
Hej6981 föreningsavgifter avdragsgilla skulle jag rekommendera att du använder för den kostnaden.Önskar dig en fortsatt fin dagJoachim
HejDu behöver ånga alla momsperioder som är gjorda fram till och med perioden juli - september och sedan göra om alla dessa. Det är enbart perioden Juli - Septermber du behöver skicka in till skatteverket på nytt.Du ångrar en momsredovisning genom att gå in på Bokföring > Momsredovisning. Trycka på momsperioden och sedan välja åtgärder och ångra.Tänk på att du behöver ångra oktober till december först innan du kan ångra Juli - september.Bifogar vår skivna hjälp om just hur elstödet bokförs. i länken nedan så ser du har du skall bokföra detta för att det dels skall bli rätt och att beloppet skall komma med i momsrapporten i ruta 42.Bokföra elstödÖnskar dig en fortsatt fin dagJoachim
HejDå tjänsten (hotellvistelsen) förbrukats/använts i ett annat land så är det helt korrekt att ingen moms alls skall redovisas på detta.Konteringen som skall vara gjord för den kostnaden skall se ut på följande sätt. Den bokföringen du gjort behöver du skapa en korrigeringsverifikation på för att rätta till den./Joachim
Awesome