Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejDå inget har betalts från företagskontot och presentkortet var privat så påverkas inte företagets tillgångar (bank) alls.Du gör då en kontering från sidan Bokföring > Verifiaktioner > Ny verifiaktion som ser ut så här.Joachim
Hej @robinhamar Tack för att du kontaktar oss. Kolla så du gör exakt som det står i hjälpavsnittet Importera bokföringsdata (SI- eller SE-fil). Vet du vilket program som filen du försöker läsa in är exporterad ifrån? Tänk också på att funktionen för att importera ingående balanser finns bara på det första räkenskapsåret du skapar. När ditt första år är avslutat och ett nytt skapas förs de nya ingående balanserna över till det året automatiskt. Ha det fint /Tinna
Slopa pappersarkiven och spara räkenskapsinformation digitalt istället.
Hej @SvFVH-T! Jag har bollat detta med mina kollegor och har försökt felsöka från vår sida, men skulle behöva titta tillsammans med dig i ditt program för att kunna reda ut vad som kan ha blivit fel vid artikelkonteringen. Gör så att du tar kontakt med mina duktiga kollegor på supporten så ska vi hjälpa dig i fortsatt felsökning i den kanalen. Hör gärna av dig i tråden när du har fått hjälp så vi ser att det löst sig för dig. /Tinne
När du stänger året är de definitiva och texten preliminär försvinner.
Awesome