Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Tina!Är det hela sammanställningen du tänker på eller alla de gamla utskrifterna?UnderUtskrifter och Spårning-Utskrifter-Semesterhittar du de utskrifterna som finns tillgängliga.Tanken är att man ska skriva ut alla sammanställningar / behövliga utskrifter när semesterårsavslutet görs, då utskrifter i efterhand för sådant kan missvisa.Ha en trevlig dag!/Sofia
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Värdet av förmån, vilken löneart ska jag välja? - Lön 300/600. Hej Support, Vi använder Visma Lön 600. Vi ingåri en stor amerikansk koncern och har nu fått aktier I bolaget. Jag behöver nu ta upp värdet av denna förmån I löneprogrammet. Jag behöver redovisa källskatt och sociala avgifter. Vilken löneart ska jag välja? 2118 Övriga förmåner? Kan jag acceptera inställningarna för denna löneart eller behöver jag kopiera lönearten och göra egna inställningar?
Lägg in det på standardlönebeskedet så följer det med varje gång du startar månadenslönekörning.
Hej!Det räcker att du ändrar anställningsformen under Personal - Anställda, fliken 2. Anställning på den anställde. Se svar i tråden Flera anställningar och semesterintjänande - Visma Lön 600.
Hej Marie!Det låter som att det är administratören på kundens konto på Mina tjänster som behöver ändras.På denna sida under Vanliga frågor har vi beskrivit hur du går tillväga för att byta administratör.