Jag förstår verkligen frustrationen du känner, och vi vill gärna förklara lite mer i detalj gällande bankkopplingen och försenade kontoutdrag.
När det gäller bankkopplingen till Swedbank och sparbankerna håller vi med om att det har varit alldeles för ofta som kontoutdragen är försenade. På senare tid har det 9 av 10 gånger berott på att banken inte skickar oss filerna i tid, alltså att dem är försenade från dem, vilket är något vi tyvärr inte kan påverka från vår sida. Vi driver detta aktivt mot banken för att få förståelse i varför det tar tid för dem att skicka filerna. Även idag så var det så att filerna var försenade från banken. Vi ser inte alls dessa problemen med andra bankkopplingar med andra banker.
Vad gäller "Månadskollen", är detta inget problem vi har kunnat återskapa, och vi ser inte att det är ett generellt problem och vi har inte fått några andra rapporter om det från andra kunder. För att säkerställa att ditt problem blir löst kan jag be en kollega att kontakta dig och kolla på detta om du fortfarande har problem med kopplat till månadskollen.
Vi beklagar verkligen de problem du stött på och gör vårt bästa för att förbättra stabiliteten och funktionaliteten i våra tjänster. Din feedback är viktig för oss, och vi tar den på största allvar.
Vi hoppas att vi kan få tillbaka ditt förtroende och att du ser de förbättringar vi arbetar med. Tveka inte att kontakta oss om du har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp.
/Hilda
... Visa mer