Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Visstina8991 Välkommen som ny forummedlem. Om du aldrig har gjort en momsredovisning via Bokföring - Momsredovisning tidigare, så ska du få frågan oavsett vilken period du väljer. Men om du vid något tillfälle har bokfört någon momsredovisning där, så får du inte välja period. För att undvika dubbelbokföring skulle ett alternativ vara att skapa och bokföra alla momsredovisningar för de tidigare perioderna du nämner. Om du har bokfört dessa manuellt och korrekt så kommer programmet att känna av detta och det blir inte dubbelt. Men eftersom det kan vara lite klurigt med alla detaljer, rekommenderar jag att du kontaktar vår support så hjälper vi dig och ser till att allt blir rätt och smidigt för dig. Ha en fin dag!
HehAnställningskatt skall du får från din arbetsgivare. Kommer även förtryckt i din deklaration.F skatten baseras på ditt resultat och räknas ut utifrån resultatet. Det räknas ut av systemet i Visma deklaration/årsredovisning./Joachim
Hej @Sven-Erik Om du slår en signal till supporten så ska vi titta på hur det ser ut och hjälpa dig. Välkommen att kontakta supporten
Tack snälla!Ha en bra dag!Mvh Marie
Från 1 januari 2026 återgår rotavdraget till 30%.
Awesome