Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @NubarK För att se vilket försäljningskonto en artikelrad i en kundfaktura är kopplad till i bokföringen i eEkonomi, behöver du kontrollera artikelkonteringen för den specifika artikeln. Artikelkontering är det som bestämmer hur dina kundfakturor ska bokföras, inklusive vilket försäljningskonto och vilken momssats som ska användas. För att ändra mot vilket försäljningskonto en kundfaktura ska bokföras, går du in på artikelkonteringen för artikeln du fakturerar och ändrar bokföringskonto. Du kan öppna inställningarna för artikelkonteringar genom att välja Inställningar - Artikelkonteringar i menyn. Hoppas detta hjälper dig!
Hej @Annica W Vi har för närvarande ingen ny information att dela med oss av kring önskemålet. Om och när detta blir aktuellt så kommer vi att uppdatera tråden. Ha en fin dag 🌻
Hej @NubarK Välkommen som ny forummedlem. Du kan kopiera kundfakturor som finns under Utkast, Obetalda kundfakturor och Alla kundfakturor. Mer info finns i hjälpavsnittet Kopiera kundfaktura Ha en fin dag!
Hej igen, nu har jag lämnat in arbetsgivardeklarationen i Visma samt signerat den på Skatteverkets hemsida och fått nedan specifikation:Kan jag göra denna betalning direkt i Visma eEkonomi? Jag har bankkoppling. Eller måste jag göra betalningen manuellt via banken och sedan matcha händelsen i bokföringen?Och en annan fråga. Som du nämner kommer jag kanske inte betala ut lön varje månad och har ändrat anställningsform till säsongsanställd. Går jag in på anställda under lön direkt så står där ändå löneform "månadslön". Blir detta rätt? Hur gör man annars en nolldeklaration?
Hej @36896101 Jag testade hos mig själv och när jag kopierar och klistrar in kontoutdraget från Swedbank, registreras transaktionsdatumet i systemet. För att vara säker på att allt är rätt inställt i ditt program, tycker jag att du ska ringa vår support. De kan hjälpa dig att kontrollera inställningarna och fixa så att transaktionsdatumet används istället för bokföringsdatumet. Välkommen att ringa supporten
Awesome