Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Att en faktura som förfaller på en helgdag betalas första bankdagen efter är helt i sin ordning eftersom det inte är möjligt att utföra en bankbetalning på en helgdag - om du vill att den ska betalas i förtid får du själv ange fredagen som förfallodag.
Hej @Fd medlem Välkommen som ny forummedlem! Vi har nyligen släppt en funktionn så du kan kan se dina offerter/ordrar i appen. Det kan vara så att du behöver uppdatera din app om du inte ser dina offerter/order under fliken Försäljning inne i appen. Som funktionen ser ut idag så är det endast möjligt att se sina ordrar men du kan inte ändra eller skapa några nya via appen. Om det vore önskvärt ser vi gärna att du lämnar ett önskemål direkt till våra utveckare. För att lämna ett önskemål i Visma eEkonomi gör du så här: I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
Ja precis, det är den rutan jag menade! Ok, så synd att det inte funkar i appen, skriver ett förslag om detta.Mvh Heléne
Hej MatsEngström! Som jag nämnde i din andra tråd kommer vi att kontakta dig under kommande dagar för att prata mer om detta. Jag har bett min kollega höra av sig till dig. Jag hoppas det funkar! /Tinne
Hej MatsEngström! Vi ser det du skriver och vill gärna prata mer med dig om detta. Jag har därför bett min kollega ta kontakt med dig så att ni kan bolla detta över telefon. Du kommer höra från oss under kommande dagar, jag hoppas det funkar för dig. Önskar dig en fin måndag! /Tinne
Awesome