Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,jag uttryckte mig oklart, jag vill kunna jämföra ackumulerat i år med ackumulerat fg år och samtidigt se hur senaste månaden gått. Ser nu att fler frågat efter det i en annan tråd, så ni kanske kan sätta det på någon att-göra-lista för framtiden.Lite förvånad att många saker är så styrda jämfört med Compact och Administration, särskilt som ni hårdlanserar eEkonomi.Gav upp med lönedelen idag, den är i princip oanvändbar då man inte ens kan styra konteringen mellan månadslön och timlön. Eller få loggan på lönebeskedet som redan ser bedrövligt ut. Dessutom går det inte att bli av med gjorda lönekörningar även om man startar om företaget i inställningarna.I övrigt ser det bra ut, men fler valmöjligheter här och var tror jag skulle uppskattas.Mvh/Lars
Tack så mycket för hjälpen Karl! Super. Trevlig helg du också! 🙂
Jag använder "rutan" för text 1-3 som finns ovanför "fakturafoten" (mina företagsuppgifter) där jag skriver:Vänligen betala in fakturabeloppet på mitt konto:Clear nr: xxxx-x Konto nr: xxx xxx xxx-xDär syns texten lite bättre o så finns det lite mera plats där med tanke på att clear nr ska också vara med-
Hej!För att du ska se och få med loggan på fakturautskriften så behöver du välja Logotyp och sidfot, detta gör du i programmet under Inställningar-Företagsinställningar-Fliken Övriga uppgifter och längst ner till höger under Utskriftsinställningar/Fakturabakgrund, väljer du Logotype och sidfot.Ha en fortsatt bra dag!/Petra
Ok tusen tack, det ser ut till att funka nu 🙂
Awesome