Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

OK! Bra! Jag får ser hur jag gör!😊Elisabet
HejOm VMB inte gäller och det inte var moms på inköpet så skall du inte redovisa någon moms på uttaget heller.Du bokför det på följande sätt./Joachim
Hej @Ann-Britt1 Jag misstänker att problemet du upplever med att filerna får "(1)" i filnamnet kan bero på att det redan finns en fil med samma namn i mappen där du sparar filerna. För att undvika detta, kan du genomföra följande steg: 1. Radera befintliga/tidigare skapade filer: Gå till den mapp på din dator där du sparar deklarationsfilerna och säkerställ att inga filer med samma namn ("blanketter.sru") redan finns kvar. Radera dem om de finns.2. Skapa filen på nytt: Efter att du har säkerställt att inga filer med samma namn finns i mappen, skapa filen igen i ditt program.Anledningen till att parenteserna (1) läggs till i filnamnet är att operativsystemet inte tillåter två filer med exakt samma namn i samma katalog. Genom att följa stegen ovan borde problemet lösas annars ringer du supporten så hjälper vi dig gärna.Ha en fin dag 🌻
Stort tack för hjälpen!
HejOm bokslutet är gjort och inskickat för det året skall du inte låsa upp året.Då får du istället lägga in en kreditfaktura med samma information i 2024 eller 2025 beroende på vilket år det är som är låst.Dvs krediten lägger du in med datum i året efter.Sedan kvittar du kreditfakrturan mot den felaktiga fakturan./Joachim
Awesome