Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen!Perfekt! Då tror jag att jag har det hela klart för mig!Tack snälla för snabb hjälp och bra svar!Elisabet
Hej @AE7519 För att ångra en betalfil ska du göra såhär: Gå till Inställningar.Välj Import och Export.Klicka på Skapa betalfil för leverantörsfakturor.Leta upp och klicka på numret för betalfilen som du vill ångra.Om alternativet "Ångra" inte visas och du istället ser en grön knapp med texten "Bokför", kontrollera att du är på rätt betalfil och försök igen. Hjälper inte detta är du välkommen att slå en signal till supporten så hjälper vi dig gärna.
Hej JoachimJa det stämmer helt! Inget som hade fakturerats från företaget till den personen.Tack för hjälpen 🙏Ha en fortsatt bra dag/Motaz
Nej, det finns inget bokförd på konto 1720, då ska jag inte göra några bokföringar heller.Tack för hjälpen 🙂
HejDu bör inte slå ihop det om du betalt det från företagskontot då måste varje händelse bokföras var för sig på rätt datum de skett.Har du betalt det från ett privat konto kan du slå ihop dem månadsvis och lägga in en manuell kontering per månad./Joachim
Awesome