Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen!OK! Tack för svar!Elisabet
Hej,Du borde kunna backa den som är gjord och göra en ny, men tyvärr är jag inte hemma på Lön smart.Tror att du kan få snabb och bra hjälp om du kontaktar supporten.//Carina
HejDet låter märkligt då alla skall kunna bifoga vanliga bilder. Vad är det för filtyp du försöker ladda upp och vad har den för storlek i MB?Via denna ikon i forumet skall det gå att ladda upp vanliga bilder/foton (bra om filformatet är jpg eller png då de är komprimerade och inte för högupplösta/Stora)./Joachim
Hej* Då elen är en löpande kostnad ni har varje månad så räcker det att ni bokför den på betaldatumet. * Då man ej bör göra rättningar i avslutade år så får man lägga in de avskrivningar som inte gjort i det innevarande året. Så i år 4 gör man avskriviningar på detta för totalt 4 år. Innebär att resultatet detta året kommer bli betydligt sämre men vägs upp att resultatet i år 1 - 3 var bättre än det skulle varit.* Lägg de kostnaderna för lunchen på ett kostnadskonto vilket blir mest rätt och visar att ni haft en kostnad för något också i bokföringen./Joachim
HejDå fakturan är fel från början så skulle jag rekommendera att du istället krediterar fakturan och sedan skapar en ny faktura./Joachim
Awesome