Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack för hjälpen
HejDet bör vara inbetalningen i 2024 som skall korrigeras och matchas mot själva fakturan. Jag är dock osäker på om det går att korrigera den verifikationen.Går inte det så skulle jag föreslå att du går in och registrerar en betalning av fakturan under försäljning > Kundfakturor och sedan får man vända bort den konteringen genom en korrigeringsverifikation./Joachim
Hej @Valdas Fetingis Välkommen som ny forummedlem. Jag vill rekommendera att du kikar på min kollega Mys svar i forumtråden "Registrera leverantörsfaktura via autogiro". Om du har några ytterligare frågor eller funderingar efter att ha läst hennes inlägg, är du varmt välkommen att återkomma i forumet eller kontakta vår kunniga support. Vi hjälper dig gärna! Ha det fint. /Tinna
HejDet beror helt på vad det är för typ av försäljning frågan gäller. Är det försäljning till företag, privatpersoner, inom Sverige, Inom EU eller utanför EU.utbetalningssättet spelar inte så stor roll utan det är mer vem och vart man sålt något som spelar in./Joachim
Hej @Uffe_R Tack för att du skriver till oss. Jag kikade på instruktionen Omstart av företag och där står följande:Viktigt! Du ska inte starta om Visma eEkonomi om du använder Visma Lön Smart eller Visma Lön Direkt, då raderas alla uppgifter i löneprogrammet. För mer information eller hjälp, kontakta gärna vår support så hjälper vi dig.Gör så att du slår en signal till supporten och hör om det finns en chans att du kan få hjälp att återskapa lönedelen. Jag är tveksam men håller tummarna att det finns en lösning. Lycka till! /Tinna
Awesome