Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejDå får du bifoga bilder på alla verifikationer som har blivit fel. Behöver bilder på originalet och samtliga korrigeringar så jag kan följa vad som gjorts.Bifoga även hur du vill att den skall vara konterad.Kan inte svara på detta utan att se vad som gjorts och veta hur det skall vara./Joachim
HejAbsolutTotal kostnad 5 000 där 4 000 är lokalhyra och resterande delen fika och mat.Lokalhyran har jag lagt momsfri i mitt exempel./Joachim
HejDu skall kunna använda en artikelkontering som redan finns i systemet. Tjänster 0% VAT. I den artikelkonteringen skall du ha med konto 3045 försäljning tjänster utanför EG momsfri som är kontot som den försäljningen skall in på.Tolkar din text "att du gjort ett jobb för ett norskat företag" som att det är tjänster du sålt. /Joachim
HejDu kan helt korrekt bokföra det som en direktbetalning utan att lägga upp detta som en leverantörsskuld./Joachim
HejFörstår jag dig rätt att det inte är någon personalskatt dragen från den extra utbetalda lönen? Eller menar du att summan som är utbetald är korrekt men att bruttolön och skatt inte kom med?/Joachim
Awesome