Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejVi skulle behöva se hur detta ser ut hos dig så föreslår att du ringer in till vår support på 0470 - 70 62 00 så kan säkert agenten som svarar dela skärm med dig och ni kan lösa det gemensamt over telefon./Joachim
HejLeasing är som artikel du bifogat säger rätt krånglit och kan hanteras olika från fall till fall. jag skulle rekommendera att du kontaktar skatteverket och ställer frågan till dem för att få ett svar från myndigheten som hanterar just moms.men om man skall gå efter de generella reglerna och bilen säljs till en ny användare och det gäller finansiell leasing så bör försäljnignen så vitt jag känner till bokföras utan moms./Joachim
HejDet ser korrekt ut förutsatt att det inte är någon moms på kostnaden vilket det sällan är på tullkostnader./Joachim
HejDet fungerar då slutresultet blir exakt detsamma som AccountantfromHell_singland föreslog./Joachim
HejDu bör korrigera hela verifikationen från juni på det datum den skett. Om det påverkar moms i någon form så gör du om momsrapporten för den perioden också./Joachim
Awesome