Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejDå både dragningen av pengrna och varorna kom i 2024 så rekommenderar jag att du bokför upp detta som en kostnad i 2024.Du gör med andra ord inte någon periodisering av detta.Önskar dig en fortsatt fin dagJoachim
Hej Joachim!Stort tack för din återkoppling! Då har jag svar på frågan!Hälsningar
HejDen kommer inte komma med i den momsperioden utan i perioden som innehåller April.När man gör en korrigering så kan du även ändra datumet. vill man göra rättningen i en tidigare momsperiod så måste man då ändra det datumet. /Joachim
HejJag bad dem med mer teknisk kunskap om programmet titta på detta och de svarade på följande sätt."Vi har kikat på ditt ärende och det finns i dagsläget ingen inställning i programmet man kan göra för att programmet inte ska tolka momsbeloppet på e-fakturor. Moms-beloppet finns nämligen i den bakomliggande filen som kommer från leverantören och det är det som förs in i rutan "Varav moms" på leverantörsfakturan.Du får gärna lämna ett förbättringsförslag för detta under "Förslag och Feedback" nere i vänstra hörnet i eEkonomi."/Joachim
Nej, detta ska du bokföra D1630 K1930 så att bankkontots saldo stämmer med bankens - då ska ju även 1630 stämma med Skatteverkets saldo.
Awesome