Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Carina Wesenlund-Jonsson
SPIRIS CERTIFIERAD BYRÅ

Det går inte längre att matcha kund eller leverantörsfakturor

Vad har hänt och varför? Tidigare var det inga problem med den specifika kunden som har varianten fakturering.

 

Säg inte att jag skall kontakta supporten, jag har suttit i telefonkö över en timme och går nu in i annat möte med annan kund så jag måste lägga på.

Jag måste nu bokföra dessa helt manuellt, vad är vitsen med det?

 


Carina Wesenlund-Jonsson
- din personliga redovisningskonsult
1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Carina Wesenlund-Jonsson 

 

Jag kollade precis och vi har inget pågående fel vad gäller matchningen och för att vi ska kunna hjälpa dig behöver du ringa oss. Långa väntetider är inte roliga för någon men ett tips är att om möjligt ringa precis när supporten öppnar så är det oftast ingen eller endast en kort kö. 

 

Välkommen att kontakta oss