Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan!Jag misstänker att detta gäller appen Spiris Resor & Utlägg. Om det stämmer så har jag två förslag. Jag kan se att du ligger som användare i tjänsten och att ni har en annan som är administratör. 1. Prata med er administratör och kolla om hen har ställt in dessa påminnelser i programmet. 2. Radera appen och hämta hem på nytt. Detta gör att eventuella uppgraderingar genomförs, och kan faktiskt lösa många oförklarliga problem.Återkom om ni inte får till det och förklara gärna lite mer så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa till./Ebba
HejDu kan flytta på den genom att klicka på knappen och hålla inne musknappen och sedan dra den till önskat ställe på högersidan av skärmen. Joachim
Hej EbbaDina ursäkter är accepterade, alla kan vi vara lite för snabba i tanken.🙂Om nu problemet inte är löst borde du kanske ta bort klarmarkeringen ovan.När det gäller årstiden så önskar jag dig det samma./Hans
HejDå jag inte kan Årsredovisning online och deras funktioner särskilt bra så är det som jag uppfattat mer funktioner i deklaration och årsredovisning. Du kan justera och lägga till mer saker i det programmet manuellt i de fall det kan behövas. Samtidigt som det finns en koppling till bokföring och fakturering vilket gör att du kan synka händelser åt båda håll utan filöverföringar så ja jag skulle också säga att det blir smidigare även om ÅO också är ett väldigt bra alternativ./Joachim
Hej @TR Städ AB Tack för din fråga och vad bra att du hör av dig till oss i forumet. För att kunna använda själva funktionen Deklaration/Årsredovisning behöver du ha den övriga delen av Bokföring & Fakturering igång. Det går alltså inte att använda just Deklaration/Årsredovisning fristående. Ett alternativ kan vara att kika på Skatt & Bokslut, som också hjälper dig med bokslut och deklaration. Vill du veta mer om vilket alternativ som passar dig bäst? Då är du varmt välkommen att ringa vår försäljningsavdelning på 0470-70 60 00, så hjälper de dig att hitta den bästa lösningen för ditt företag.Glad sommar 🌻