Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejInte helt med på vad du menar med om det gäller även för 2024? Om du syftar på om det skall hanteras på samma sätt så är svaret ja./Joachim
HejMåste erkänna att jag inte helt förstår frågan fullt ut. Om saldot på 7 933 kr är korrekt så behöver du bara veta vilka inbetalningar som den summan avser och bokföra detta mot 1510 under kassa och bankhändelser./Joachim
HejV har koll på detta men behöver ett faktiskt underlag där man ser total försäljning, Vad det är för avgifter som dragits av etc men det hanteras något liknande detta utan att veta vad det är för avgifter som dragits av från de 10 000 du sålt för. Sedan borde försäljningen till privatpersoner inom EU hanteras med moms då det skall redovisas på samma sätt som försäljning inom Sverige.Jag visar med ett exempel på försäljning av tjänster till kunder utanför EU. /Joachim
HejDet är upp till dig som företagare att bestämma. Det finns inget krav på ett skuldbrev eller ränta./Joachim
HejDu bokför den på rätt datum dvs på fakturadatum 2024-11-05. Det gör inget att det blir bokfört i "fel" ordning då det inte är ett krav utan bara en rekomendation./Joachim
Awesome