Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejSvårt att svara på utan att se ditt system. jag skulle föreslå att du kontaktar vår programsupport på 0470 - 70 62 00Du skall kunna se dessa pilar som man kan bläddra mellan underlagen med. Du kan prova att koppla fakturorna igen via koppla fler bilder uppe på skärmen. /Joachim
1. Du bokför ju momsen löpande på varje transaktion2 Beroende på vilken momsredovisningsperiod du har - framgår av beslutet du fick när du blev momsregistrerad - du kan även logga in på SKV och få den uppgiften . Har du 1 månad tar du fram en momsrapport varje månad och skickar in till SKV .Ex maj skall vara inne senast 14/7 men ska du ha moms tillbaka kan du skicka in direkt så kommer det tillbaka snabbare Ska du betala in ska det ske senast 14/7Har du helårsmoms skall momsdeklarationen vara inne 12/5-2026
HejDu bokför inköpet helt utan moms då det är gjort från ett land utanför EU. /Joachim
Hejallt som bokförs kräver ett underlag så skriv ut en insättningsuppgift från banken om underlaget från Zettle inte är tillräckligt.Gällande hur det bokförs så bifogar jag en tråd med info om detta.https://forum.spiris.se/t5/Fragor-om-bokforing/Paypal-och-Zettle/m-p/224335#M35104/Joachim
Awesome