Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejNär du krediterar en faktura så skall du få 3 verifikationer (En för fakturan, en för kreditfakturan och en för kvittningen/Matchningen) så det är inget konstigt.Vi har ingen mailadress i forumet och det är inte mig detta skall gå igenom om det är en bugg utan då vill jag att du ringer in till vår support, skärmdelar så de kan se vad som sker och sedan läggs det upp ett ärende i våra system som skickas till produktägare, tekniker, eller utvecklare.Så ring in på telefonnummer 0470 - 70 62 00/Joachim
HejDu kan bokföra om det mellan konto 3740 och 8350Om jag tänker rätt eftersom du avrundat det nedåt så blir det8350 Debet 0,423740 Kredit 0,42Joachim
Tack för snabbt svar, då var det inte bara jag som tyckte att detta lät märkligt. Men som sagt, det ska ju betalas oavsett när. Men då blir det också lite intressant varför Skatteverket säger så, hon jag talade med lät väldigt säker på att det var så.
Hej,Tack så mycket för ditt svar.Annelie
Hej1630 Debet2510 kreditJag hade bokfört den tillgodoförda skatten mot 2510 istället för 2518./Joachim
Awesome