Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejVad avser återbetalningarna är det personalskatt och arbetsgivaravgift?Om det ovan stämmer så skall personalskatten bokföras mot konto 2710 och arbetsgivaravgiften mot 2731.Då förmodar jag att ekonomikonsulten rättat detta genom att vända bort lönen mot samma konton som den var bokförd på innan./Joachim
HejOm det är på 4059 differensen hamnar så är det precis så du hanterar det./Joachim
HejJa du bör exportera sie filer, fakturor mm innan om detta inte sparats ner tidigare. Tänker att bokföringen bör ha förts över till Visma förening när det bytet gjordes?Under Inställningar > Import och export finns ett flertal val för att exportera data. Svårt för mig som inte ser ert system att svara på exakt vad ni behöver spara.Men en SIE export av kundfakturor och inbetalningar samt en SIE export av bokföringsdata är något ni ska spara./Joachim
HejDet skall vara med som ingående balans i resultatrapporten på antingen konto 2099 eller 2098.Summan på 8999 flyttas inte då det finns ett motkonto i kontoklass 2 i konteringen av årets resultat också./Joachim
Awesome