Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejDet beror helt på vad det är för pengar det gäller skall redovisas på samma sätt som om det skett efter att bolalget startade med ett undantag att moms inte får dras av.1930 kontot för bank är det enda kontot jag kan säga direkt att ni skall använda för att det skall bokföras upp mot banken så saldot rättas till./Joachim
HejFöreslår att du skickar in det som en feedback/förbätttringsförslag via systemet. Då jag inte är någon utveckare så är det svårt för mig att svara på om detta är enkelt eller svårt att lösa rent programeringsmässigt.Inne i eEkonomi hittar du längst ner i den vänsta menyn ett menyval om just Feedback och förslag. Skriv in detta där så kommer det till rätt personer på företaget som kan följa upp och ta detta vidare. Joachim
HejDet stämmer men beloppen du bokför skall vara omräknade till svenska kronor./Joachim
Hej,Tack för alla svar och din tid. Väldigt hjälpsamt!Ha en fortsätt trevligt vecka.Hälsningar,Ervis
HiThanks those pictures was readable. The sle should be accounted for like the picture below.You pretty much hade it correct but you had messed bote the servicefees on the sale and on the comission. I marked those lines in the picture. Joachim
Awesome