Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejJag skulle säga att alla bidrag man får skall läggas i kontoklass 398X3981Erhållna EU-bidrag3985Erhållna statliga bidrag3987Erhållna kommunala bidrag3988Erhållna bidrag och ersättningar för personal3989Övriga erhållna bidragMarkanläggningens värde påverkas inte av bidraget. Det enda som skiljer sig åt är att den finansieras med delar bidrag och delar egna medel./Joachim
Hej igen!Jag skulle vilja att du kollar på din artikel eller de artiklarna som du vill fakturera (exempelvis: Medlemsavgift eller liknande). Där har du en inställning för artikelkontering. Där skulle jag vilja att du väljer Varor 0% moms eller Tjänster 0% moms, beroedne på vad det är för typ av artikel.På så sätt får du alltså bort momsen från fakturan - du verkar ha ett lite speciellt upplägg och skulle du inte få till det som du vill, då skulle jag vilja att du kontaktar vår support så kan de kika vidare på det och hjälpa dig i hamn!Hoppas din fråga blev besvarad och att det löser problematiken du har! Väl mött,@Tolun60.
Tack snälla för bra svar!😍🙏Elisabet
HejVisar med ett exempel med dagens Dollar kurs så beloppen kan skilja sig åt när du skall bokföra detta sedan men kontouppställningen kan du följa./Joachim
HejDå jag ej vet vad det exakta SEK belopp är så visar jag med ett exempel på ett belopp på 210 kr. Observara momskoden 21 (25%) bakom konto 6540./Joachim
Awesome