Tack för att du delar med dig så utförligt av dina erfarenheter – både när det gäller appen i stort och offert/order-funktionerna specifikt. Jag ser frustrationen och kan inte annat än att hålla med. Dina exempel gör det också väldigt tydligt för oss hur det faktiskt blir när man jobbar i appen, så jag tar tacksamt med mig allt du beskrivit och skickar vidare internt.
Angående VMB och liknande önskemål – alla förslag som kommer in hamnar på en priolista hos oss. Där tittar vi på hur många som efterfrågar funktionen och hur många som skulle gynnas av den. Vi går igenom och överväger varenda förslag. Vi har extremt många kunder och även om vi önskade att vi kunde bygga precis allt som önskas, så måste vi välja. När ett önskemål, som VMB, har legat sedan 2016 utan att bli av, så är det ofta för att det inte varit tillräckligt många som efterfrågat det hittills. Jag vet att det kan vara frustrerande att höra, men jag vill ändå vara transparent med hur det funkar. Hur det blir framåt vågar jag inte lova, men jag ser till att din input finns med.
Det du skriver om t.ex. refresh-beteendet i appen och saknade fält är också superbra feedback, och jag håller helt med om att det inte ska behöva funka på det sättet. Jag för det vidare till våra utvecklare så de kan kika på både buggar och funktionalitet som saknas.
Och Khedron – Jo det är extremt tacksamt att du också lägger ner tid och framför dina förslag. Tråkigt att höra att du inte använder mobilappen av den anledningen. Det måste vi ju försöka ändra på! Drömscaneriot som du beskriver är precis så som vi vill att det ska vara. Jag tar med även dina synpunkter.
Stort tack igen för att ni delar med er – det är precis såna här beskrivningar som hjälper oss att se hur vi kan göra det bättre. Jag önskar er en härlig vecka! /Ebba
... Visa mer